Hari Pertama : Akhirnya...aku ada blog sendiri!

Hari ini, pertama kali aku berjaya mencuri ruang masa untuk menyempurnakan blog aku sendiri. Sebenarnya, sudah lama berniat cuma tak ada kesempatan. Sibuk dengan tugasan. Biasalah, tugasan pelajar.

Seronok dan pada masa yang sama, aku gementar. Seronok kerana...Insya-Allah, mungkin novel sulungku akan terbit. Akhirnya, kisah yang aku perap selama 5 tahun berjaya mencuri tempat di hati penerbit. Aku masih lagi terasa yang aku sedang bermimpi. Kadang-kadang macam tak percaya pun ada. Mungkin, ini yang dinamakan sebagai berkat kesabaran menunggu.

Gementar? Tentu sekali. Pada 17hb Jun ini aku akan diadili. Projek PeTA aku akan dibincangkan oleh 3 orang penilai yang sememangnya pakar dalam dunia perfileman. Aku harap, aku tak akan gugup dan dapat menyampaikan cerita yang telah ku usahakan dengan sebaik yang mungkin. Kalau tidak, sia-sia saja usaha aku selama 3 tahun di ASWARA. (Aku lebih suka dengan nama ASWARA yang dulu. ASK!)

Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku