Hujung Minggu Famili Zahar Di I-City

Tinggalkan segala kekalutan semalam, hari ini kami sekeluarga telah menghabiskan masa kualiti bersama-sama di I-City. Ini kali kedua aku, abah, umi dan Ayuz menjejakkan kaki ke sini. Kali pertama minggu lepas. Tapi tak begitu seronok kerana tanpa kehadiran famili mini Along. Jadi bagi menebus kembali masa tanpa mereka, sekali lagi bumi I-City Shah Alam dijejaki. Tak aku nafikan, sudah terlalu banyak perubahan yang berlaku di bumi Shah Alam ini.







Sedikit berbeza dengan minggu lepas, kawasan ini seakan banjiran manusia. Malah hendak meletak kereta terpaksa menunggu giliran. Ramai betul pengunjung yang hadir ke tapak I-City ini. Mungkin kerana semuanya tidak sabar-sabar melihat kecantikan paduan lampu-lampu yang indah.











Sejak kecil aku memang gemar melihat lampu-lampu. Abah juga sering membawa kami sekeluarga berjalan malam sekitar kawasan Kuala Lumpur semata-mata untuk melihat mandian lampu-lampu ini.









Paling seronok tentulah Miqhail. Sampai tak senang duduk dibuatnya. Oleh kerana aku sahaja yang masih di tahap kebudak-budakkan, terpaksalah aku melayan kerenahnya. Berlari, berkejaran ke sana dan ke sini. Yang penting, si kecil ini seronok.











Namun, apa yang lebih penting adalah masa yang dihabiskan bersama-sama. Tidak ternilai harganya.









Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku