Inspirasi...?

Sebenarnya, entri ini khas untuk aku. Ada masanya aku rasa terlalu penat dan sakit-sakit badan bersenam (berat) TETAPI bila lihat transformasi Salman Khan ... aku rasa malu! Apa taknya, dia dah 48 tahun dan hampir 50 tapi masih boleh bekerja dan usaha keras untuk kembali ke keadaan asal. Inikan aku yang masih lagi muda (18 tahun lebih muda ya!) Tak percaya?

Chulbul Pandey, Salman tambah berat badan untuk watak polis korup India!
JaiHo, berat badan turun (melampau) untuk watak pesara tentera India!
 GILA!!! Aku dah pernah tengok video Salman Khan bersenam. Larat buat 400 aje dan dia buat 2000-4000 sehari! Benar-benar GILA babe!!! Apa-apa pun, tabik lah! 48 dan masih bertahan!


Popular Posts

Karyaku

Karyaku
Peristiwa Malam (Cerpen)

Kasih Di Hujung Nafas (Cerpen)

Fajar Pakeer

Fajar Pakeer
Rindu Pada Matahari (Novel)

Hatimu Hatiku Jadi Satu (Mini Novella)

Ada Yang Lain (Dwilogi)

RTM

RTM
Yang Terindah

Arah Lain Ke Syurga

Magic Bean

Magic Bean
Sayang Kita Sampai Bila Bila

Kau Simfoni Hatiku